Обозреватель Криворожский Новости Политика За рівнем «джинси» в ЗМІ Філатов обігнав Вілкула

За рівнем «джинси» в ЗМІ Філатов обігнав Вілкула

22-07-2017 22:03 2081 0 Политика

В результаті моніторингу кількості замовних матеріалів у друкованих та онлайн-ЗМІ у 10 регіонах України (Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків), що провів Інститут масової інформації, було встановлено що серед онлайн-ЗМІ антилідером виявились ЗМІ Дніпра – 8% матеріалів містили в собі ознаки замовлення.

Найактивнішими замовниками джинси в регіонах є місцеві чиновники та політики.

Читайте також: Рупор мэра получит больше миллиона гривен из городского бюджета

ІМІ порівняв між собою кількість прихованого піару у регіональних ЗМІ на користь місцевої влади у різних регіонах. Так, серед ОДА найбільше піариться Дніпропетровська на чолі з Валентином Резніченко, на другому місці – Запорізька ОДА та її очільник Костянтин Бриль, а третє місце розділили Харківська ОДА та її голова Юлія Світлична з Полтавською ОДА та її головою Валерієм Головко.

Читайте також: Журналісти превентивно рятують Олександра Вілкула від «венеричних хвороб»

Що стосується замовних матеріалів на користь міських рад та міських голів – найактивніше джинсує Дніпровська міська рада та її голова Борис Філатов, на другому місці – Харківська міська рада, на третьому місці — міський голова Полтави Олександр Мамай та Полтавська міська рада.

Матеріали на користь народного депутата від «Опозиційного блоку» Олександра Вілкула зустрічаються у ЗМІ Запоріжжя, Одеси, Дніпра, Миколаєва та Полтави.

Читайте також: Ви уявляете скільки натирили усі ці королевські та вілкули?» – журналіст

Джерело: Інститут масової інформації

Приєднуйтесь до групи «Оглядач Криворізький» на Facebook, слідкуйте за оновленнями!

Читайте также
Комментарии

ОтменитьДобавить комментарий

Топ видео
все видео