«Олександр Вілкул регулярно зловживає неякісними ботами» – експерт
Facebook давно перестав бути платформою для спілкування з близькими друзями та родичами. Сьогодні це – потужний дискусійний майданчик, який задає тренди в суспільстві та формує громадську думку.
Ви досі переконані, що ваші пости, лайки та коментарі цікаві лише вам та вашим друзям? Помиляєтеся. Сьогодні кожен із нас – детальний об’єкт для вивчення політичними технологами та медіа-консультантами.
Причина банальна – їм треба виграти вибори.
Читайте також: Хозяева сети: кто контролирует украинский интернет
Штаби потенційних кандидатів у президенти та депутати вже розуміють: традиційної гречки та ремонтів під’їздів замало, щоб підкорити всіх виборців. Найактивніші громадяни сидять у Facebook, і щоб завоювати їхню симпатію, треба міняти вектор агітації.
Тому кілька років тому в Україні з’явився новий непублічний бізнес – агентства, що керують суспільною думкою в соціальних мережах.
Вони знають, як змусити вас полюбити або зненавидіти будь-якого політика. І вже працюють з виборцями у Facebook, щоб на наступних виборах ті проголосувати за "потрібну" партію чи кандидата.
Журналіст спецпроекту "Вибори вибори" знайшла одне з таких агентств і вмовила його співвласника на інтерв’ю.
Ексклюзивно для нас Ігор Добровольський вперше розказує, як такі команди працюють із політичними VIP-клієнтами, та які технології застосовують для роботи з Facebook-користувачами.
– Назвіть найвдаліший і найпровальніший, на вашу думку, приклад інформаційної кампанії у Facebook.
– Першою на думку спадає історія з забороною серіалу "Свати" та відеозверненням Володимира Зеленського.
Загальне охоплення відеозвернення Зеленського налічувало 58.486.400 контактів. Це охоплення означає, що активна частина аудиторії (не всі, а тільки найактивніші користувачі Facebook) проконтактували з цими повідомленнями 8+ разів. Сьогодні це – найуспішніший кейс за охопленням та залученістю аудиторії.
При цьому варто відзначити, що аудиторія Зеленського та "Кварталу" – офлайнова. Facebook завжди сприймав його переважно нейтрально-негативно і краще підхоплював критику, ніж підтримував.
До того ж, сам "Квартал" не "розганяв" ці пости, але сформував правильні меседжі, які підхопили всі – від простих людей до ЛОМів і політиків з їхніми ботами.
Читайте також: Володимира Зеленського прорвало на заборону «Сватів» (Відео)
Щодо невдалого прикладу, то це пост нардепа від "Опозиційного блоку" Олександра Вілкула про виконувача обов'язків міністра охорони здоров’я Уляну Супрун.
Незважаючи на "красиві цифри" поширень, лайків та коментарів, їх зробили боти найнижчої категорії, за якими немає реальної аудиторії і вони не "прокачані". Плюс невелика кількість регіональних фанів, яких було менше 10%.
Ми постійно досліджуємо топ українського Facebook. Згідно з нашими показниками, Олександр Вілкул регулярно зловживає неякісними ботами. Ми взяли цей популярний пост, перевірили його вручну і дійшли такого висновку.
Читайте також: Александр Вилкул высказался против двойных стандартов
Провини особисто Вілкула в цьому немає. Просто ті, хто відповідає за його Facebook, роблять це неякісно. У цьому випадку інформаційне поле не сформовано, але видимість популярності поста для замовника створена.
Дарина Рогачук
Повністю читайте на сайті «Українська правда»
Підписуйтесь на «Оглядач Криворізький» у вашому Telegram і Facebook. Слідкуйте за оновленнями і будьте в курсі подій свого міста
Теги: Украина, Выборы, Черный PR, Политика, Общество
Костянтин Усов вимагає, аби СБУ взялася за сепаратистські пісні у Кривому Розі
10-05-2018 3 28920Лечим результаты посевов
12-05-2018 9 14137все видео |