За рівнем «джинси» в ЗМІ Філатов обігнав Вілкула
В результаті моніторингу кількості замовних матеріалів у друкованих та онлайн-ЗМІ у 10 регіонах України (Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків), що провів Інститут масової інформації, було встановлено що серед онлайн-ЗМІ антилідером виявились ЗМІ Дніпра – 8% матеріалів містили в собі ознаки замовлення.
Найактивнішими замовниками джинси в регіонах є місцеві чиновники та політики.
Читайте також: Рупор мэра получит больше миллиона гривен из городского бюджета
ІМІ порівняв між собою кількість прихованого піару у регіональних ЗМІ на користь місцевої влади у різних регіонах. Так, серед ОДА найбільше піариться Дніпропетровська на чолі з Валентином Резніченко, на другому місці – Запорізька ОДА та її очільник Костянтин Бриль, а третє місце розділили Харківська ОДА та її голова Юлія Світлична з Полтавською ОДА та її головою Валерієм Головко.
Читайте також: Журналісти превентивно рятують Олександра Вілкула від «венеричних хвороб»
Що стосується замовних матеріалів на користь міських рад та міських голів – найактивніше джинсує Дніпровська міська рада та її голова Борис Філатов, на другому місці – Харківська міська рада, на третьому місці — міський голова Полтави Олександр Мамай та Полтавська міська рада.
Матеріали на користь народного депутата від «Опозиційного блоку» Олександра Вілкула зустрічаються у ЗМІ Запоріжжя, Одеси, Дніпра, Миколаєва та Полтави.
Читайте також: Ви уявляете скільки натирили усі ці королевські та вілкули?» – журналіст
Джерело: Інститут масової інформації
Приєднуйтесь до групи «Оглядач Криворізький» на Facebook, слідкуйте за оновленнями!
Теги: Украина, Кривой Рог, СМИ, Политика
Костянтин Усов вимагає, аби СБУ взялася за сепаратистські пісні у Кривому Розі
10-05-2018 3 29895Лечим результаты посевов
12-05-2018 9 14412все видео |